با سلام

کاربر گرامی پیشنهاد میشود جهت جلوگیری از قطعی سرویسها و با توجه به اینکه سرویسها بصورت خودکار پس از عدم پرداخت صورتحساب از دسترس خارج میشوند، قبل از تاریخ سررسید فاکتور سرویسهای خود اقدام به پرداخت آنلاین هزینه های مرتبط نمایید.

در صورت پرداخت صورتحساب خارج از بازه زمانی سررسید، می بایست ابتدا صورتحساب مربوطه را پرداخت و سپس درخواست فعالسازی مجدد سرویس را برای واحد پشتبیانی مربوطه ارسال فرمایید.

با تشکر

سرپرست پشتیبانی



جمعه, نوامبر 19, 2021

« بازگشت