خرید سرویس جدید

با سلام کاربر گرامی در صورت نیاز به فعالسازی سرویس جدید، پیشنهاد میشود ابتدا از طریق تیکت با واحد پشتیبانی مربوطه اقدام به بررسی و ارزیابی دقیق سرویس یا محصول مورد نظر نموده و سپس از طریق همان ... ادامه مطلب »

19th Nov 2021
پرداخت صورتحساب و قطعی سرویس

با سلام کاربر گرامی پیشنهاد میشود جهت جلوگیری از قطعی سرویسها و با توجه به اینکه سرویسها بصورت خودکار پس از عدم پرداخت صورتحساب از دسترس خارج میشوند، قبل از تاریخ سررسید فاکتور سرویسهای خود ... ادامه مطلب »

19th Nov 2021
1 2